Saturday 9 August 2014

Saturday Breakfast




Fruit salad with melon, peach, banana and dried fruits and nuts. Coffee and orange juice and a croissant!


Godmorgon!

Idag blev detta min frukost, jag försöker alltid göra lite extra till lördagsfrukosten. Åt detta medan jag gick igenom bloggar osv. Kunde inte haft en bättre start på dagen! Idag ska jag gå igenom mina höstkläder, gå och handla och senare ha en mini-kräftskiva med vännerna Vanessa och Amelie. 


// Good morning! This is my breakfast today, so delicious. I'm gonna take a look at my fall wardrobe today, go grocery shopping and then join my friends for dinner tonight. Hope you'll have a great saturday!

1 comment:

  1. Thanks!!!This is a very detailed and useful sight! Thanks again for sharing!
    You can also visit for daily health tips

    ReplyDelete