Sunday 24 August 2014

Here we go

Dagen D idag! Sitter i bilen på väg till mitt nya hem, Grimslövs folkhögskola! Är mycket spänd men samtidigt förväntansfull, tror detta kommer bli svinbra. 

Jag ska ju läsa linjen Hälsa och Friskvård vilket inkluderar en massörcertifiering. Till de flesta som frågat vad jag ska läsa har jag sagt att jag ska plugga till att bli massör men det är ju inte det enda! Jag kommer bland annat få tillgång till till ett datorprogram som dietister använder. Rådgivning, mental träning och näring - samt träningslära är andra saker som ingår! Det innebär att jag kommer kunna bli mycket mer än bara massör! Vill jag har jag ju även möjlighet att studera vidare inom något speciellt ämne efter detta året. 


1 comment:

  1. Det kommer att bli hur bra som helst. Saknar dig redan men är så glad för din skull. Puss och kram!

    ReplyDelete